اجرای 18عملیات اطفا حریق و امدادی حاصل تلاش آتش نشانان
 
  اجرای 18عملیات اطفا حریق و امدادی حاصل تلاش آتش نشانان

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 18 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هجدهم خرداد ماه سال جاری ساعت هفت دقیقه بامداد حریق […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 18 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هجدهم خرداد ماه سال جاری ساعت هفت دقیقه بامداد حریق ساختمان متروکه در شهرک رزمندگان خیابان میثم سه با تلاش آتش نشانان مهار شد.
وی با اشاره به مهار حریق نیزار ساعت چهار و 2 دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان مناطق توسط آتش نشانان افزود: حریق خودرو ساینا ساعت چهار و 39 دقیقه در منطقه فاز یک پادادشهر خیابان شهریور و حریق منزل مسکونی ساعت 13 و 10 دقیقه در منطقه خشایار خیابان بنی هاشم با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.
قنبری به حریق خودرو اتوبوس ولوو ساعت 15 و 48 دقیقه در مسیر حدفاصل پل صنایع فولاد به سمت میدان تپه اشاره و اذعان کرد: حریق که به علت قفل شدن ترمز های چرخ عقب خودرو رخ داده بود با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده توسط آتش نشانان مهار شد. همچنین این حادثه آسیب جانی نداشت.
وی توضیح داد: مهار حریق منزل مسکونی ساعت 16 و 16 دقیقه در منطقه شیخ بها میدان کسایی به علت بی احتیاطی ساکنین و روشن ماندن اجاق گاز ، مهار حریق انبار ساعت 17 و 2 دقیقه در منطقه چهارصد دستگاه خیابان علامه به علت اتصال برق کولر ، مهار حریق خودرو سمند ساعت 15 و 35 دقیقه در بلوار آیت اله بهبهانی نبش کافی به علت اتصال سیم برق داشبورت و مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی در مناطق گلستان خیابان شهریور،کیانپارس خیابان 2 غربی و ترانس برق در منطقه سپیدار خیابان 34 از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان محسوب می شوند.
قنبری با اشاره به مهار حریق نیزار ساعت 17 و 38 دقیقه در انتهای کوی اندیشه توسط آتش نشانان بیان کرد: آتش نشانان آتش سوزی در حیاط خلوت منزل مسکونی ساعت 20 و 39 دقیقه در خیابان فروردین فاز یک پادادشهر به علت بی احتیاطی ساکنین و عدم رعایت نکات ایمنی در روشن کردن زغال و حریق منزل مسکونی ساعت 23 و 12 دقیقه در گیت بوستان به علت اتصال برق دوربین مداربسته را با عکس العمل سریع مهار کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان با بیان رهاسازی انگشترتنگ از انگشت متورم دست راست یک زن به وسیله ابزار تخصصی در ایستگاه مرکزی آتش نشانی توسط آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه ملی راه و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع های مسکونی در منطقه کیان آباد و زیتون کارمندی پنج شهروند را نجات دادند.