رفع خاموشی و تقویت روشنایی پارکها و بوستان های سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز انجام شد؛
 
  رفع خاموشی و تقویت روشنایی پارکها و بوستان های سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز انجام شد؛

عصر خوزستان: با هدف بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستانهای سطح منطقه ، با نصب پروژکتور و تعویض فتوسل های پایه های روشنایی توسط خدمات شهری این منطقه، روشنایی بوستان ها و پارکهای سطح حـوزه تقویت شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی افزود: با توجه به ضرورت وجود نور و روشنایی به […]

عصر خوزستان:


با هدف بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستانهای سطح منطقه ، با نصب پروژکتور و تعویض فتوسل های پایه های روشنایی توسط خدمات شهری این منطقه، روشنایی بوستان ها و پارکهای سطح حـوزه تقویت شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی افزود: با توجه به ضرورت وجود نور و روشنایی به عنوان يكی از اصلی ترين عناصر منظر شهری و تأمين امنيت شهر و نقش باز دارنده آن از وقوع جرم و ناهنجاری، عملیات رفع خاموشی و تقویت روشنایی بوستان ها و فضای سبز با نصب پروژکتور و نورافکن های لاک پشتی و تعویض فتوسل ها صورت گرفت.

حردانی در ادامه گفت: لازم به ذکر است امروزه نورپردازی، تعريف كننده هويت و سيمای شبانه شهرهاست و نبود نور و وجود تاریکی شب، پیامدهایی همچون افزايش حوادث، تصادفات، جرايم و بزه كاری و كاهش امنيت اجتماعی را سبب می شود.