فرار نافرجام شعله های آتش از دست آتش نشانان اهوازی
 
  فرار نافرجام شعله های آتش از دست آتش نشانان اهوازی

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی13 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: نوزدهم خردادماه سال جاری ساعت هفت و 29 دقیقه با تماس تلفنی […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی13 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: نوزدهم خردادماه سال جاری ساعت هفت و 29 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق خودرو پراید آتش نشانان را به محل حادثه در منطقه شیخ بها شمالی کشاند.
وی علت حریق را اتصال برق خودرو گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند.
قنبری با بیان مهار حریق منزل مسکونی ساعت هشت و9 دقیقه در منطقه درویشیه خیابان سه توسط آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت 12 و 20 در منطقه کیان آباد به علت بی احتیاطی ساکنین در جوشکاری در طبقه فوقانی و حریق منزل مسکونی ساعت 12 و 29 دقیقه در منطقه کوی ملت خیابان سیمین یک به علت اتصال سیم کشی برق ساختمان را با حضور به موقع مهار کردند.
وی به نشتی گاز آبگرمکن منزل مسکونی ساعت 12و45دقیقه در خیابان کمپانی اشاره و اذعان کرد: آتش نشانان سریعا با ایمن سازی نشتی گاز را برطرف و از وقوع آتش سوزی و حوادث احتمالی جلوگیری کردند. ضمن اینکه اصطبل اسب سواری ساعت 15 و 41 دقیقه در مسیر سه راه تپه به سمت برومی به علت بی احتیاطی در جوشکاری و پرتاب ذره های جوش دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق توسط آتش نشانان اطفا شد.
قنبری توضیح داد: مهار حریق ساختمان متروکه ساعت 16 در منطقه یوسفی ، مهارحریق منزل مسکونی ساعت 17 و 19 دقیقه در منطقه آخر آسفالت و مهار حریق انبار کاه ساعت 19 و 12 دقیقه در شهرک اندیشه از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان محسوب می شود.
وی به آتش سوزی انبار کفش ساعت 19 و 21 دقیقه در کوی سعدی خیابان شیراز اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و زبانه های حریق در طبقه دوم مواجه شدند و بلافاصله جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله های سرکش آتش را مهار و از سرایت حریق به طبقه زیرین و ساختمانهای مجاور جلوگیری کردند. ضمن اینکه علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال برق کولر ۲ تیکه گزارش شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات ازکابین آسانسور مجتمع های مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان میهن شرقی و خیابان پهلوان شرقی و منطقه کمپلو خیابان زکی زاده هفت شهروند را نجات دادند.