آماده سازی و بذر پاشی گلهای تابستانه در فضای سبز منطقه۳
 
  آماده سازی و بذر پاشی گلهای تابستانه در فضای سبز منطقه۳

عصر خوزستان: بذرپاشی گل های فصلی تابستانه و ایجاد طراوت شهری در دستور کار حوزه فضای سبز قرار گرفته است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی مدیر منطقه در این خصوص گفت: با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا از معابر سطح منطقه عملیات بذرپاشی گلهای فصلی تابستانه در سطح فضای سبز بلوارها ،پارکها […]

عصر خوزستان:

بذرپاشی گل های فصلی تابستانه و ایجاد طراوت شهری در دستور کار حوزه فضای سبز قرار گرفته است.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی مدیر منطقه در این خصوص گفت: با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا از معابر سطح منطقه عملیات بذرپاشی گلهای فصلی تابستانه در سطح فضای سبز بلوارها ،پارکها ، میادین در حال انجام است.

 وی ادامه داد: بذرپاشی و نشاکاری گل های تزیینی در گذرگاهها و معابر با هدف ايجاد چشم اندازي زيبا از محيط هاي شهري و بويژه فضاي سبز ، توسط كارگران زحمتكش فضاي سبز به  مرحله اجرا درآمده است .

نشاهاي در حال تولید در خزانه پارک شهروند این منطقه و کاشت آنها در بلوارها و میادین از نوع تابستانه آهار ،اطلسي ،جعفری ، تاج خروس ، گل ناز ، و…ميباشند كه تنوع و نوع نشاءهاي كاشته شده در جهت ايجاد طراوت شهری در فصل گرم سال برای جلوه هاي زيباي بصري در دستور کار قرار گرفته است.

 مدیر منطقه۳ خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز با هدف ساماندهی به سیمای ورودی شهری، پس از پاکسازی، نخاله برداری و همچنین جمع آوری خاک فرسوده بلوار ورودی شهر اهواز از سمت مسجد سلیمان، کار خاکریزی نباتی جدید و کاشت۳۰ اصله نهال درختانی از جمله برهان و انجیر معابد انجام شد.