بازدید صبحگاهی مدیر منطقه ۸ از پارک های های فردوس و نسترن
 
  بازدید صبحگاهی مدیر منطقه ۸ از پارک های های فردوس و نسترن

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ در بازدید میدانی و صبحگاهی خود در راستای نصب و رفع نقص ست های بازی کودکان در پارک فردوس و نسترن بازدید کرد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود از سطح پارکهای منطقه ، ضمن بررسی […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ در بازدید میدانی و صبحگاهی خود در راستای نصب و رفع نقص ست های بازی کودکان در پارک فردوس و نسترن بازدید کرد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود از سطح پارکهای منطقه ، ضمن بررسی کمبودها و نقاط ضعف، دستورات لازم درخصوص رسیدگی و برطرف کردن مشکلات و تجهیز پارکها با بهسازی و تعمیر ست های بازی پلی اتیلن در پارک فردوس و همچنین دستور نصب یک ست بازی کودکان در پارک نسترن واقع در فرهنگیان فاز دو پادادشهر را صادر کرد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی وسایل بازی در برخی پارکها و بوستانها و ضرورت تامین ایمنی آنها بمنظور توسعه و بهبود فضاهای عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار آنها ، ست های بازی کودکان توسط این منطقه در حال بهسازی و در صورت نیاز تعویض می باشند .

قنواتی همچنین از شهروندان فهیم ، فکور و کودکان عزیز خواست تا در حفظ و نگهدای این وسایل کوشا باشند تا با آرامش کامل بتوانند اوقات خوبی را سپری کنند .