جلسه هم اندیشی در راستای پاسخگویی به درخواست های شهروندی سامانه ۱۳۷
 
  جلسه هم اندیشی در راستای پاسخگویی به درخواست های شهروندی سامانه ۱۳۷

عصر خوزستان: جلسه هم اندیشی در راستای بهبود پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ با حضور مدیران و مسئولین زیرمجموعه این سامانه در دفتر مدیر منطقه ۸ برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، در راستای پاسخگویی به درخواست های شهروندان درخصوص مناسب سازی معابر، پارکها […]

عصر خوزستان:

جلسه هم اندیشی در راستای بهبود پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ با حضور مدیران و مسئولین زیرمجموعه این سامانه در دفتر مدیر منطقه ۸ برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، در راستای پاسخگویی به درخواست های شهروندان درخصوص مناسب سازی معابر، پارکها و فضای سبز ، فنی و عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی و … که در سامانه ۱۳۷ شهروندی ثبت شده است ، پیگیری و تهیه و ارسال گزارشات در این رابطه،  جلسه ای با حضور مدیر  منطقه ۸ و مدیران زیرمجموعه و مرتبط با این سامانه در محل منطقه تشکیل شد.

محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ در این جلسه درخصوص چگونگی بهبود وضعیت عملکرد معاونت ها و نواحی از منظر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری که میتواند منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شود راهکارهایی را ارائه کرد .

وی افزود: این جلسات با هدف ایجاد اتاق فکری در راستای ارتقاء سطح عملکردی، بررسی نقاط ضعف و قوت و رسیدگی هر چه بهتر به درخواست های مردمی ، بالا بردن سطح رضایت شهروندان ، پایین آوردن زمان پاسخگویی و رسیدگی به پیام های سامانه ۱۳۷ بوده است .