اجرای 23 عملیات آتش نشانی در اهواز/ کولاک حوادث دراهواز
 
  اجرای 23 عملیات آتش نشانی در اهواز/ کولاک حوادث دراهواز

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 23 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و دوم خرداد ماه سال جاری ساعت یک و […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 23 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و دوم خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 2 دقیقه بامداد حریق ساختمان متروکه در مسیر ملاشیه با تلاش آتش نشانان مهار شد.
وی افزود: حریق منزل مسکونی ساعت سه و 53 دقیقه در کوی عابدی به علت اتصال فن هواکش و حریق منزل مسکونی ساعت ساعت چهار و 56 دقیقه در منطقه صد دستگاه باهنر خیابان کربن به علت اتصال برق جعبه تقسیم با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.
قنبری با اشاره به برخورد 2 دستگاه خودرو لیفان و تیبا ساعت هفت و 12 دقیقه در مسیر بلوار نفت مقابل جایگاه گاز تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت راننده خودرو لیفان شد که توسط آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار نجات از داخل اتاقک خودرو رها سازی و به بیمارستان انتقال داده شد.
وی توضیح داد: مهار حریق ساختمان متروکه ساعت 13 و 29 دقیقه در منطقه چهارصد دستگاه و مهار حریق کانکس ساعت 15 و چهار دقیقه در میدان شهید چمران مقابل دانشگاه ، مهار حریق منزل مسکونی ساعت 15 و 10 دقیقه در کوی پیروزی به علت اتصال فن هواکش، مهار حریق انبار ضایعات ساعت 18 و 59 دقیقه در منطقه کریشان خیابان پنج و مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی در مناطق کمپلو جنوبی و فاز 2 پادادشهر و همچنین اطفای حریق پایه برق در مقابل درب یک فولاد، از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان محسوب می شود.
قنبری با اشاره به واژگونی خودرو پژو پارس ساعت 19 و 38 دقیقه در مسیر حدفاصل پلیس راه قدیم به سمت سه راه خرمشهر اظهار کرد: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و راننده خودرو را با ابزار برش و تخصصی از اتاقک خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس 115 تحویل دادند.
وی بیان کرد: آتش نشانان حریق یک واحد در مجتمع مسکونی ساعت 20و48 دقیقه در منطقه کوی ملت خیابان 2 اقبال به علت اتصال برق جعبه تقسیم ، حریق منزل مسکونی ساعت 21 و 6 دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان 9 شرقی را به علت اتصال فن هواکش و حریق مغازه تجاری و پارکینگ ساعت 22 و 23 دقیقه در شهرک آغاجری را با عکس العمل سریع اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری ادامه داد: آتش نشانان با اعزام به کوی علوی خیابان سروش، یک مرد را که در ارتفاع دچار برق گرفتگی شده بود با ایمن سازی به پایین منتقل کردند و به عوامل اورژانس 115 تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهارکرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان موحدین غربی ، سیصددستگاه،کیانشهر، کمپلو، زیتون کارمندی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع های مسکونی در منطقه امام شرقی کیانشهر 12 شهروند را نجات دادند.