برگزاری جلسه نشست و هم اندیشی شهرداری منطقه۳ با جمعی از انبوه سازان این حوزه
 
  برگزاری جلسه نشست و هم اندیشی شهرداری منطقه۳ با جمعی از انبوه سازان این حوزه

عصر خوزستان:     ظهر امروز شهرداری منطقه ۳ اهواز میزبان جمعی از انبوه سازان این منطقه بود. به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، این جلسه فرزین حاتمی مدیر منطقه۳، ضمن خوش آمدگویی به جمع حاضر هدف از برگزاری این نشست را ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط دو سویه بین شهرداری و […]

عصر خوزستان:

    ظهر امروز شهرداری منطقه ۳ اهواز میزبان جمعی از انبوه سازان این منطقه بود.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، این جلسه فرزین حاتمی مدیر منطقه۳، ضمن خوش آمدگویی به جمع حاضر هدف از برگزاری این نشست را ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط دو سویه بین شهرداری و انبوه سازان و فعالان عرصه ساخت و ساز بیان کرد و گفت: انبوه سازان یکی از عاملان توسعه ی شهری هستند که می توانند کمک موثری در زمینه رشد و توسعه اصولی شهری و همچنین ارتقاء سطح در آمد های شهرداری داشته باشند.

وی گفت : سعی و تلاش ما در مجموعه منطقه ۳ به سمتی است که در چهارچوب قوانین و مقررات وضع شده ، بیشترین تعامل و همکاری با سازندگان فعال در سطح منطقه صورت پذیرد تا از این طریق ضمن حمایت از این بخش ، سطح درآمدهای شهرداری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهر افزایش یابد.

در این جلسه مدعوین به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود در حوزه مربوطه پرداختند که با بحث و بررسی و تبادل نظر جمعی و کارشناسی های صورت گرفته ، راهکار درست و قانونی آن اتخاذ شد و به معاونت شهرسازی منطقه ابلاغ شد.