اجرای عملیات قیرپاشی و آسفالت خیابان شهید عطایی کوی زرگان در منطقه۳
 
  اجرای عملیات قیرپاشی و آسفالت خیابان شهید عطایی کوی زرگان در منطقه۳

عصر خوزستان:      عملیات اجرایی قیر پاشی و روکش آسفالت خیابان شهید عطایی کوی زرگان در منطقه۳ آغاز و در حال انجام است.   به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: در پی برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات […]

عصر خوزستان:

     عملیات اجرایی قیر پاشی و روکش آسفالت خیابان شهید عطایی کوی زرگان در منطقه۳ آغاز و در حال انجام است.

 

به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: در پی برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات به محلات کم برخوردار در سطح منطقه و همچنین با هدف تکمیل پروژه های اجرای آسفالت معابر، عملیات اجرای قیرپاشی و روکش آسفالت در کوی زرگان ادامه دارد و هم‌اکنون اکیپ آسفالت سازمان عمران شهرداری با نظارت حوزه فنی منطقه سه در خیابان شهید عطایی مشغول بکار هستند.

وی افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به محلات در تمامی زمینه ها از جمله آسفالت معابر خصوصا محلات حاشیه و کم برخوردار را یکی از مهمترین اهداف مجموعه منطقه ۳ دانست و اذعان کرد : در کنار تداوم نهضت آسفالت، رفت و روب و پاکسازی محلات، نگهداری و توسعه فضای سبز شهری مورد تاکید مجموعه ماست تا بتوانیم شرایط حداقلی مناسبی را برای شهروندان و ساکنین شریف سطح منطقه۳ فراهم کنیم.

حاتمی افزود: عملیات آسفالت این معبر در سطحی معادل با ۳۹۲۷ مترمربع در نظر گرفته شده که به زودی تکمیل و در اختیار ساکنین قرار خواهد گرفت.