مبارزه بی امان آتش نشانان اهوازی با شعله های حریق
 
  مبارزه بی امان آتش نشانان اهوازی با شعله های حریق

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 14 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و پنجم خردادماه سال جاری ساعت 54 دقیقه بامدادحریق […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 14 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و پنجم خردادماه سال جاری ساعت 54 دقیقه بامدادحریق منزل مسکونی در منطقه نادری نبش خیابان خوانساری که به علت بازیگوشی کودک چهار ساله با فندک رخ داده بود با عکس العمل سریع آتش نشانان اطفا شد.
وی با اشاره به مهار حریق ساختمان متروکه ساعت 6 و 50 دقیقه در منطقه نادری خیابان ادهم توسط آتش نشانان اظهارکرد: عملیاتهای مهار حریق خودرو پراید ساعت 12 و 57 دقیقه در مسیر فلکه امیر المومنین روبروی مجتمع تالارها به علت نشت بنزین خودرو، نیزار ساعت 13 و 57 دقیقه در مسیر بقایی ، مغازه لوکس فر وشی ساعت 19 و پنج دقیقه در منطقه دروازه به علت اتصال سیم کشی برق مغازه ، کنتور برق منازل مسکونی در منطقه زیباشهر خیابان زرگر و گلستان و کوی جواهری ، ترانس برق در خیابان طالقانی نبش خیابان حافظ با تلاش همه جانبه آتش نشانان اطفا شد.
قنبری با بیان مهار حریق خودرو پراید ساعت 19 و 24 دقیقه در مسیر گلستان مقابل صدا و سیما که به علت اتصال سیم کشی برق خودرو رخ داده بود تصریح کرد: آتش نشانان ساعت 19 و 46 دقیقه به منطقه کیانپارس مقابل هاکوپیان اعزام شدند و ایمن سازی لازم را در خصوص احتمال سقوط ورق سرکش مغازه تجاری انجام دادند و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.
وی به مهار حریق کانکس نگهبانی ساعت 20 و18 دقیقه در منطقه گلستان خیابان آذربایجان توسط آتش نشانان اذعان کرد: آتش نشانان علت حریق را بی احتیاطی در طبخ غذا بر روی پیک نیک گزارش کردند. ضمن اینکه در تصادف خودرو سمند با پایه برق ساعت 22 و 49 دقیقه در مسیر اکباتان راننده خودرو مصدوم شد و آتش نشانان وی را با ابزار برش و نجات از اتاقک خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس 115 تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: حریق پژو 405 ساعت 23 و 17 دقیقه در مسیر بلوار صفوی قبل از لوله سازی که به علت نشت بنزین از قسمت انژکتور رخ داده بود با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.