عصر خوزستان:  دزفول-ایرنا-امام جمعه شوش با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف گفت: لازمه داشتن ایران قوی در سطح بین المللی شرکت گسترده مردم در انتخابات است. حجت الاسلام مهدی علیزاده روز جمعه در یکی از شعب اخذ رای شوش در جمع خبرنگاران گفت: هرچند انتخابات در یک روز برگزار می شود ولی اثر آن […]

عصر خوزستان:

امام جمعه شوش: لازمه ایران قوی شرکت گسترده مردم در انتخابات است

 دزفول-ایرنا-امام جمعه شوش با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف گفت: لازمه داشتن ایران قوی در سطح بین المللی شرکت گسترده مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام مهدی علیزاده روز جمعه در یکی از شعب اخذ رای شوش در جمع خبرنگاران گفت: هرچند انتخابات در یک روز برگزار می شود ولی اثر آن سال ها باقی می ماند لذا مردم ضمن شرکت در انتخابات در انتخاب فرد اصلح باید دقت کنند.
وی انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی و دانست و افزود: اگر بخواهیم ایران اسلامی در مبادلات جهانی با اقتدار حضور یابد باید در انتخابات حضوری پر شور داشته باشیم.
امام جمعه شوش بیان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه آفریدند و باید قدردان آنها باشیم.

وی افزود: مردم شهرستان شوش همچون انتخابات دوره‌های گذشته حضوری پرشور و حماسی داشتند و همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا امروز به صورت همزمان در ۱۲۹ شعبه ثابت و سیار شهرستان شوش در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا