عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: صدور دیرهنگام کارت های احراز هویت دستگاههای اخذ رای الکترونیکی باعث شد امکان رای گیری الکترونیکی در برخی شعب فراهم نباشد. به گزارش ایرنا رضا نجاتی شامگاه جمعه در گفت و گوی ویژه خبری مرکز خوزستان با قدردانی از حضور پرشورمردم خوزستان در انتخابات بیان کرد:  چهار […]

عصر خوزستان:

دستگاه‌های اخذ رای الکترونیک دربرخی شعب اهواز دیر آماده شدند

اهواز- ایرنا- رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: صدور دیرهنگام کارت های احراز هویت دستگاههای اخذ رای الکترونیکی باعث شد امکان رای گیری الکترونیکی در برخی شعب فراهم نباشد.

به گزارش ایرنا رضا نجاتی شامگاه جمعه در گفت و گوی ویژه خبری مرکز خوزستان با قدردانی از حضور پرشورمردم خوزستان در انتخابات بیان کرد:  چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان فعال هستند ولی تا بامداد امروز ۳۵۹ عدد کارت دستگاه الکترونیک اخذ رای به اهواز ارسال نشد که همین موضوع باعث شد در برخی شعب اخذ رای اهواز انتخابات به صورت دستی و نوشتاری انجام شود.

وی گفت: شعبی که شرایط اخذ رای الکترونیکی را در اهواز نداشتند مشخص شدند و پس دریافت کارت ها و رفع مشکل شرایط برای اخذ رای الکترونیکی در این شعب فراهم شد.

نجاتی افزود: کارمندان اداراتی که در شعب اخذ رای فعالیت داشته اند شنبه و یکشنبه هفته آینده می توانند استراحت کنند.

گفتنی است انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در خوزستان قرار بود برای نخستین بار، همزمان با دیگر کلانشهرها، به صورت تمام الکترونیکی انجام ‌شود اما انتخابات الکترونیکی با مشکل فنی روبه رو شده و تعدادی از شعب به صورت دستی انتخابات را انجام دادند.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز به صورت همزمان در حال برگزاری است.

چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۲۹۶ شعبه از آنها شهری و یک هزار و ۸۸۷ شعبه روستایی است.

حدود یک صد هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در خوزستان انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا