عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات برای نظام اسلامی گفت: دولت آینده با پشتوانه حداکثری مردم می‌تواند مشکلات را برطرف کند. محمد کعب عمیر جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: انتخابات امسال نخستین انتخابات بعد از گام دوم انقلاب است و با توجه […]

عصر خوزستان:

دولت آینده با پشتوانه حداکثری مردم می‌تواند مشکلات را برطرف کند

دزفول-ایرنا- نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات برای نظام اسلامی گفت: دولت آینده با پشتوانه حداکثری مردم می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

محمد کعب عمیر جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: انتخابات امسال نخستین انتخابات بعد از گام دوم انقلاب است و با توجه به شرایط کنونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی گرفتار چالش‌های زیادی در بخش اقتصادی و معیشت است، افزود: مشکلات اقتصادی و معیشت مردم با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی برطرف می‌شوند.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با جنگ اقتصادی و تحریم علیه نظام اسلامی وارد عمل شده است با انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهوری می‌توان چالش‌های کشور را برطرف کرد.
وی درخصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی را انتخاب کنند که توانایی مدیریت شهری و رفع مشکلات شهری را داشته باشند.
 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح روز جمعه در ۱۲۹ شعبه شهری و روستایی شهرستان شوش همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و طبق آخرین اعلام وزارت کشور تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

منبع: ایرنا