عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:شرکت دانش آموزان رای اولی در انتخابات آن ها را برای حضور در عرصه های سیاسی و نقش آفرینی در صحنه های مختلف داخلی آماده می کند. به گزارش ایرنا کوروش مودت جمعه در شعبه اخذ رای مسجد امامزاده حیدر بهبهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکصد […]

عصر خوزستان:

شرکت رای اولی‌ها درانتخابات آنها را برای نقش آفرینی آینده آماده می‌کند

اهواز-ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:شرکت دانش آموزان رای اولی در انتخابات آن ها را برای حضور در عرصه های سیاسی و نقش آفرینی در صحنه های مختلف داخلی آماده می کند.

به گزارش ایرنا کوروش مودت جمعه در شعبه اخذ رای مسجد امامزاده حیدر بهبهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکصد هزار دانش آموز رای اولی در خوزستان در این دوره از انتخابات امکان دادن رای را دارند که امروز با حضور پرشور خود در شعب اخذ رای حماسه افرینی کردند.

وی گفت: تلاش شد تا با آگاه سازی دانش آموزان رای اولی و آشنا کردن آن ها با اهمیت و ضرورت شرکت کردن در انتخابات ، در آینده کشور خود تاثیر گذار باشند.

مودت افزود:  دانش آموزان رای اولی در استان حضور پرشور و با شکوهی را در این دوره از انتخابات ثبت کردند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا