اعلام منتخبان شورای شهر در هویزه
اعلام منتخبان شورای شهر در هویزه

فرماندار هویزه با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی مردم این شهرستان، از مشخص شدن منتخبان در انتخابات شورای شهر هویزه خبر داد. حبیب عفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان هویزه، حدود ۲۲ هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و ۲۰ هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند. وی افزود: شمارش […]


فرماندار هویزه با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی مردم این شهرستان، از مشخص شدن منتخبان در انتخابات شورای شهر هویزه خبر داد.

حبیب عفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان هویزه، حدود ۲۲ هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و ۲۰ هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.
وی افزود: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به اتمام رسیده و بیش از ۸۵ درصد از مردم هویزه در انتخابات مشارکت کردند.
عفری با اشاره به مشخص شدن منتخبان در انتخابات شورای شهر هویزه گفت: عاشور مومنان‌زاده با ۲ هزار و ۲۵۶ رای، علی شرفی با ۲ هزار و ۱۷۸ رای، نجم جرفی با ۲ هزار و ۱۰۹ رای، حسن سیلاوی با ۲ هزار و ۱۰ رای و سعید بوعذار با یک هزار و ۹۱۵ رای به عنوان منتخبان مردم در انتخابات شورای شهر هویزه معرفی شدند.
وی ادامه داد: همچنین در این شهر علی کوتی با یک هزار و ۷۳۲ رای، حکیم بوعذار با یک هزار و ۴۶۸ رای و حسن عذاری با یک هزار و ۴۵۷ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورا انتخاب شدند.
انتهای پیام