خاموشی شعله های آتش با کمک آتش نشانان اهوازی
 
  خاموشی شعله های آتش با کمک آتش نشانان اهوازی

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز هشت عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و ششم خردادماه سال جاری ساعت 9 و 34 […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز هشت عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و ششم خردادماه سال جاری ساعت 9 و 34 دقیقه حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه پردیس خیابان هستی یک توسط آتش نشانان اطفا شد.
وی با اشاره به مهار حریق منزل مسکونی ساعت 12 و 50 دقیقه در کوی نبوت بلوار دماوند توسط آتش نشانان اظهارکرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان بی احتیاطی و روشن ماندن اجاق گاز در مجاورت وسایل و سرایت حریق به اثاثیه منزل گزارش شد.
قنبری به واژگونی خودرو پژو پارس ساعت 15 و 52 دقیقه در مسیر ساحلی غربی زیر پل هفتم اشاره و تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر از سرنشینان خودرو شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار برش و نجات مصدومین را با احتیاط از داخل خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس 115 تحویل دادند.
وی با اشاره به مهار آتش سوزی در حیاط منزل مسکونی ساعت 17 و 14 دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان یاس هشت به علت بی احتیاطی و افتادن ذغال روشن بر روی ضایعات در حیاط، با تلاش آتش نشانان اذعان داشت: مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 17 و 19 دقیقه در منطقه شهرک دانشگاه خیابان 51 و مهار حریق مغازه تجاری ساعت 19 و 6 دقیقه در منطقه چهارره طالقانی جنب حسینیه ثاراله به علت افتادن ته سیگار روشن بر روی مقداری مقوا را از دیگر عملیات های انجام شده توسط آتش نشانان برشمرد.
قنبری ادامه داد: آتش نشانان ساعت 20 و27 دقیقه با اعزام به مسیر جاده شهرستان کارون بعد از پل فولاد با ایمن سازی نشت گاز آمونیاک کارخانه یخ را برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین درمنزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه آریاشهر یک پسر بچه را نجات دادند و به نگرانی والدین پایان داده شد.