عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار شهرستان شوش با اشاره به استقبال خوب مردم این شهرستان از انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور رای اولی ها در این دوره از انتخابات در سطح شهرستان شوش چشمگیر است.  عدنان غزی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سه هزار رای اولی برای نخستین بار در سیزدهمین دوره […]

عصر خوزستان:

فرماندار شوش: حضور رای اولی‌ها در شعب اخذ رای چشمگیر است

دزفول-ایرنا- فرماندار شهرستان شوش با اشاره به استقبال خوب مردم این شهرستان از انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور رای اولی ها در این دوره از انتخابات در سطح شهرستان شوش چشمگیر است.

 عدنان غزی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سه هزار رای اولی برای نخستین بار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می‌کنند.
وی افزود: در بسیاری از شعب اخذ رای در سطح شهر شوش شاهد حضور رای اولی‌ها در کنار دیگر اقشار جامعه هستیم که به تکلیف سیاسی خود عمل می‌کنند.
فرماندار شوش با بیان اینکه روند رای گیری در ۱۲۹ شعبه اخذ رای این شهرستان طبق برنامه از ساعت هفت صبح جمعه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، اظهار داشت: علاوه بر شهر شوش در شهرهای فتح المبین و حر نیز انتخابات با استقبال مردم در حال انجام است.
وی افزود: ۸۵ هزار نفر از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت شهرستان شوش واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
 آرای مردم شهرستان شوش در این دوره از انتخابات توسط ۱۰۶ شعبه ثابت و ۲۶ شعبه سیار جمع آوری می شود.

منبع: ایرنا