عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان کارون گفت: منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر کوت عبداله از توابع شهرستان کارون اعلام شد. معصومه خنفری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات مردم این شهرستان در پای صندوق های رای حماسه آفریدند و همچون دوره های گذشته در انتخابات […]

عصر خوزستان:

اسامی منتخبان شورای شهر کوت عبداله اعلام شد

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان کارون گفت: منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر کوت عبداله از توابع شهرستان کارون اعلام شد.

معصومه خنفری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات مردم این شهرستان در پای صندوق های رای حماسه آفریدند و همچون دوره های گذشته در انتخابات حضوری پرشور داشتند.

وی گفت: مردم شهرستان کارون در این دوره از انتخابات مشارکت ۷۰ درصدی داشتند که این میزان مشارکت نماد پایبندی به نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان کارون با اشاره به منتخبان شورای شهر کوت عبداله بیان کرد: قاسم شریفات با سه هزار و ۳۳۴ رای ، سیدلفته حزباوی سه هزار و ۲۶۳ رای ،هاشم مجدم  با سه هزار و۲۲۲ رای ، حبیب دریس زایری با سه هزار و ۴۳ رای ، محمد ناصری با ۲ هزار و ۹۵۹ رای ، جاسم باوی  با ۲ هزار و ۸۶۲ رای ، حمید فرحانی اصل ۲ هزار و ۶۸۲ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

وی افزود: اعضای علی البدل این دوره از انتخابات شورای شهر شامل ابراهیم سعیدی ۲هزار و ۶۶۴ ، حسن باوی ۲ هزار و ۵۳۴ ، سمیه سعیدی ۲ هزار و ۴۷۹ رای ، رضا حزباوی ۲هزار و ۴۷۲ رای وصادق نواصری ۲ هزار و ۴۶۷ رای کسب کردند .

تعداد نامزدهای شورای شهر در شهرستان کارون ۶۲ نفر بوده است.

مرکز شهرستان کارون شهر کوت عبدالله است، این شهرستان با انتزاع از بخش مرکزی شهرستان اهواز در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ توسط هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار شد که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهای محل برگزاری انتخابات اضافه شد.

منبع: ایرنا