عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان حضور مردم در این دوره از انتخابات را مهم و حیثیتی دانست و گفت: از همه مردم خوزستان که در انتخابات کوتاهی نکردند و به پای صندوق ها آمدند تشکر می کنم. به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری یکشنبه شب در […]

عصر خوزستان:

آیت الله جزایری:حضور مردم در  انتخابات بسیار مهم و حیثیتی بود

اهواز – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان حضور مردم در این دوره از انتخابات را مهم و حیثیتی دانست و گفت: از همه مردم خوزستان که در انتخابات کوتاهی نکردند و به پای صندوق ها آمدند تشکر می کنم.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری یکشنبه شب در نشست با اقوام و عشایر خوزستان در مصلی اهواز اظهار داشت: روز انتخابات شاهد آن بودیم که مردم استان حتی تا نیمه شب در حال رای دادن بودند که بسیار تحسین برانگیز است و نمی دانم به چه زبانی از این ملت رشید، غیور و وفادار تشکر کنم.

وی افزود: آمریکای بسیار خبیث از کاخ سفید خطاب به مردم ایران بیانیه می دهد که مبادا در انتخابات شرکت کنید و از صندوق های رای دور شوید در حالی که این موضوع خلاف قانون بوده و مداخله در امور داخلی دیگران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین وهابی های عربستان سعودی در شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی خود علیه انتخابات ایران تبلیغات گسترده ای انجام داده و بیان می کردند که ملت ایران مایوس است و کسی در انتخابات شرکت نمی کند.

وی ادامه داد: آنها تا توانستند ما را تضعیف کردند و خیلی امیدوار بودند که ملت ایران به حرف آنها گوش دهد اما امت اسلامی با حضور پرشورشان به پای صندوق های رای از اول صبح تا ۲ بامداد جواب دندان شکنی به آنها دادند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

منبع: ایرنا