پاکسازی و نظافت شهری در سطح محلات منطقه۳ بطور مستمر در حال انجام است
 
  پاکسازی و نظافت شهری در سطح محلات منطقه۳ بطور مستمر در حال انجام است

عصر خوزستان:     خدمات رسانی و پاکسازی در سطح محلات منطقه سه بطور مستمر و‌ روزانه در حال انجام است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت:  کار رفت و روب و پاکسازی شهری در محلات مختلف سطح منطقه بطور روزانه و بصورت گروهی و در سطح […]

عصر خوزستان:

    خدمات رسانی و پاکسازی در سطح محلات منطقه سه بطور مستمر و‌ روزانه در حال انجام است.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت:  کار رفت و روب و پاکسازی شهری در محلات مختلف سطح منطقه بطور روزانه و بصورت گروهی و در سطح نواحی چهارگانه خدماتی بدون توقف در حال انجام است.
وی گفت: در این اقدامات روزانه، پاکسازی ،جمع آوری و امحاء پوسترها و بنرهای تبلیغاتی ، جمع آوری نخاله های رهاشده در اطراف معابر، زباله گیری گسترده، لکه گیری و ترمیم سطوح آسفالتی ، رسیدگی به فضای سبز شهری و توسعه شبکه آبیاری با هدف ارتقاء کیفیت نگهداری فضای سبز، پاکسازی خیابان ها ، شستشوی جداول ، لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز و … را در یک محله در دستور کار قرار می گیرد .
گفتنی است مجموعه این اقدامات با نظارت مستقیم مدیر منطقه طی گشت زنی و بازدید های مستمر از وضعیت خدمات دهی در سطح محلات همراه است و دستورات لازم بطور روزانه در جهت رفع و رسیدگی هرچه سریعتر به محل سکونت شهروندان محترم به حوزه نواحی خدمات شهری ابلاغ و‌ پیگیری و رصد می شود.

نویسنده خبر: روابط عمومی منطقه سه