عرصه سبز محدوده منطقه شش سرسبز می شود
 
  عرصه سبز محدوده منطقه شش سرسبز می شود

عصر خوزستان: امیر کعبی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از انجام عملیات درخت و درختچه کاری و سرسبز کردن عرصه سبز منطقه خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیرکعبی مدیر منطقه ضمن اشاره به اهمیت فضای سبز گفت :کاشت پوشش گیاهی مناسب در راستای زیباسازی مناظر عمومی شهری و […]

عصر خوزستان:


امیر کعبی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از انجام عملیات درخت و درختچه کاری و سرسبز کردن عرصه سبز منطقه خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیرکعبی مدیر منطقه ضمن اشاره به اهمیت فضای سبز گفت :کاشت پوشش گیاهی مناسب در راستای زیباسازی مناظر عمومی شهری و بهبود کیفیت عرصه فضای سبز منطقه به همت نیروهای زحمتکش واحدفضای سبز انجام شد .
وی در ادامه افزود : تاکنون 450 اصله درخت و درختچه آکاسیا ، کنوکارپوس ،لگنوم و برهان گلی در چند نقطه از فضای سبز محدوده منطقه کاشته شد .
کعبی گفت : بلوار قدس ، لشکر ، خیابان الهادی ، بلوار 68 متری ، مسیر عین دو و پارک شهید سبحانی نقاطی هستند که عملیات کاشت درخت و درختچه در آنها صورت گرفته است .
توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد طراوت و زیبایی در محدوده های سبز منطقه ، ایجاد تنوع در پوشش گیاهی با توجه به اقلیم حاکم و در نهایت جلب رضایت شهروندان و تامین رفاه این عزیزان اهداف عملیات کاشت است که مدیر منطقه در سخنان خود به آن اشاره کرد.
کعبی در ادامه بر نقش فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و الودگی دیداری و تلطیف هوا اشاره کرد و بر اهمیت نگهداری صحیح و توسعه فضای سبز جهت افزایش سرانه فضای سبز تاکید کرد و افزود : در همین راستا کارگران واحد فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهری منطقه در ادامه فعالیت ها و اقدامات خود با هدف ایجاد طراوت و شادابی در ظاهر شهر و تامین شرایط لازم برای نائل شدن به هوای پاک و چشم انداز زیبا ،200 متر از فضای سبز خیابان انقلاب ، میدان کسایی و میدان بنی هاشم را با بذر گل آهار بذر کاری کرد .