آتش نشانان اهوازی چند بار به دل آتش زدند؟
 
  آتش نشانان اهوازی چند بار به دل آتش زدند؟

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 9 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: یکم تیر ماه سال جاری ساعت چهار و 10 دقیقه با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 9 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: یکم تیر ماه سال جاری ساعت چهار و 10 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه امانیه خیابان عارف اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان با عکس العمل سریع حریق کنتور برق را مهار کردند.
قنبری با اشاره به حریق کارگاه ماسک سازی ساعت 6 و19 دقیقه در چهار راه زند خیابان شهید غلامپور تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی، با لوله های آبرسان شعله های حریق را در همان محل شروع تحت اختیار خود درآوردند و پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.همچنین علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال برق گزارش شد.
وی به اعزام آتش نشانان ساعت 14 و 50 دقیقه به سه راه خرمشهر اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان در محل حادثه با حریق گسترده و دود غلیظ در انبار ضایعات مواجه شدند و با ایمن سازی و استفاده از لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از سرایت حریق به ساختمانهای همجوارجلوگیری کردند.ضمن اینکه در جریان انجام عملیات یک آتش نشان مصدوم شد.
قنبری مهار حریق منزل مسکونی ساعت 15 و 52 دقیقه درمنطقه کوی سعدی خیابان نرگس به علت اتصال جعبه تقسیم برق را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد و اذعان داشت: آتش نشانان حریق جعبه فیوز مینیاتوری منزل مسکونی ساعت 20 و 47 دقیقه در شهرک برق خیابان 10 شهرداری را اطفا کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق کوی نبوت، کیانپارس خیابان وهابی، پادادشهر خیابان 18 غربی و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کوی رسالت پنج شهروند را نجات دادند