عصر خوزستان: دزفول-ایرنا-امام جمعه شوش گفت:منتخبان ریاست جمهوری ،شوراهای اسلامی شهرو روستا با همت جهادی و شبانه روزی بین مردم امیدآفرینی کنند. به گزارش ایرنا حجت‌ الاسلام مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه شوش افزود: مردم با حضور خود در انتخابات، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز […]

عصر خوزستان:

امام جمعه شوش:منتخبان به مردم امید دهند

دزفول-ایرنا-امام جمعه شوش گفت:منتخبان ریاست جمهوری ،شوراهای اسلامی شهرو روستا با همت جهادی و شبانه روزی بین مردم امیدآفرینی کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌ الاسلام مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه شوش افزود: مردم با حضور خود در انتخابات، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کردند.

وی با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: مردم با وجود برخی مشکلات و برخلاف خواسته دشمن پای صندوق های رای حاضر شدند و بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند.

وی گفت:  اکنون پس از پایان انتخابات باید گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، فضای رقابت را به فضای همراهی و کمک تبدیل کنند تا شرایط برای ایجاد تحول در کشور فراهم شود.

وی تصریح کرد: باید به تک تک ملت ایران تبریک گفت زیرا آزمون خوبی را با افتخار در تاریخ ثبت کردند و سرافراز شدند.
وی همچنین از دست اندارکاران امر انتخابات اعم از هیات های اجرای،نظارت،بازرسی،امنیتی وقضایی برای برگزاری  انتخاباتی باشکوه تشکر کرد.

امام جمعه شوش با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضایه گفت: هیچ گاه تاریخ و مردم خدمات شهید بهشتی به نظام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: این شهید بزرگوار با مجاهدت های خوبی که در  مقابل منافقان و لیبرال مسلک ها انجام داد قانون اساسی را به تصویب رساند.
 

منبع: ایرنا