عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی سایت جدید پرسرعت همراه اول، ارتباطات سیار در شهر بهبهان تقویت شده و شبکه همراه اول بهبود و توسعه یافت. رحیم فلاح زاده جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور توسعه شبکه ارتباطی و رفع مشکلات نقاط کور […]

عصر خوزستان:

شبکه ارتباطی همراه اول در بهبهان توسعه یافت

اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی سایت جدید پرسرعت همراه اول، ارتباطات سیار در شهر بهبهان تقویت شده و شبکه همراه اول بهبود و توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور توسعه شبکه ارتباطی و رفع مشکلات نقاط کور پوشش آنتن دهی و گسترش  شبکه ارتباطی همراه اول سایت پرسرعت جدید همراه اول شهید سلیمانی با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G در میدان قدس ( بید بلند ) شهر بهبهان نصب و راه اندازی شد.
 
وی گفت: با بهره برداری و وارد مدار شدن دکل جدید  پر سرعت تلفن همراه شهید سلیمانی علاوه بر تقویت و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، اینترنت و شبکه ارتباطی همراه اول در میدان قدس ( بید بلند ) و مناطق اطراف آن بهینه سازی و توسعه یافت و موجب پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در بهبهان شد. 

وی گفت: این اقدامات تأثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه باعث پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، ارتقای سرعت و افزایش کیفیت تبادل اطلاعات دیتایی شبکه همراه اول خواهد داشت.

خوزستان بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک همراه اول دارد.

منبع: ایرنا