مربی تیم فوتبال سایپا با طرح یک سوال در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان، گفت: چرا تیم میزبان و داوری باید در یک هتل باشند؟ اصغر مازیار در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: بازی خیلی خوب و پایاپایی داشتیم. خیلی خوشحالم که دو تیم فوتبال بازی کردند […]


مربی تیم فوتبال سایپا با طرح یک سوال در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان، گفت: چرا تیم میزبان و داوری باید در یک هتل باشند؟

اصغر مازیار در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: بازی خیلی خوب و پایاپایی داشتیم. خیلی خوشحالم که دو تیم فوتبال بازی کردند و مسائل حاشیه ای در بازی وجود نداشت و هر دو تیم به فکر پیاده کردن تاکتیک های خودشان بودند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان این که من یک سوال دارم و شائبه ای نباشد و هیچ قصدی از این سوال نیست، افزود: در شهری که سه هتل خوب است، چرا تیم میزبان و داوری باید در یک هتل باشند؟ ممکن است هیچ شائبه ای هم نباشد ولی از نظر روانی چنین مسائلی برای فوتبال ما خوب نیست و واقعا روی تیم ها به ویژه تیم مهمان تاثیر می گذارد.
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: سازمان لیگ باید نسبت به این قضیه پیگیری لازم را داشته باشد تا شاهد چنین مسائلی نباشیم. کاش از فرصت هایمان بهتر استفاده می کردیم و به نظرم دو تیم فوتبال بازی کردند اما عامل روحی روانی موثر است که امیدوارم مسئولان سازمان لیگ این موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام