عصر خوزستان:      سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از برگزاری دوره آموزشی حسابداری درآمد ویژه کارکنان حوزه درآمد شهرداری خبر داد. عالی پور گفت: با توجه به تاکیدات شهردار محترم در خصوص توانمندسازی کارکنان به ویژه در حوزه مالی و اقتصادی، درآمد و شهرسازی برنامه مدونی در این خصوص آماده شده […]

عصر خوزستان:

     سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از برگزاری دوره آموزشی حسابداری درآمد ویژه کارکنان حوزه درآمد شهرداری خبر داد.
عالی پور گفت: با توجه به تاکیدات شهردار محترم در خصوص توانمندسازی کارکنان به ویژه در حوزه مالی و اقتصادی، درآمد و شهرسازی برنامه مدونی در این خصوص آماده شده و این دوره که بخشی از آموزش ویژه حوزه اداره کل تشخیص و وصول درآمد در شهرداری است از روز پنجشنبه سوم تیر ماه به صورت حضوری در محل مرکز علمی کاربردی شهرداری شروع شد.
وی گفت: از انجا که فراگیری دوره های تخصصی بخش مهمی از فرایند بهبود عملکرد می باشد در این دوره به توضیح مفاهیم حسابداری شامل:
ماهیت حسابداری 
نوع حسابهای دایمی و موقت 
بستن حسابهای موقت و دایمی
حسابهای درامدی
صورتهای مالی
تفریغ بودجه و نقش درآمد در بودجه 
حسابداری نقدی و تعهدی پرداخته می شود.
وی افزود: نبود دانش کافی در مدیریت درآمد می تواند مشکلات بسیاری را در اداره امور پیش پای سازمان قرار دهد  لذا امیدواریم  با توجه به شرایط، امکان اجرای سایر دوره های تخصصی پیش بینی شده در بسته آموزشی این حوزه را داشته باشیم.