کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که امیدوارم وزارت نفت در قبال تیم نفت مهربانانه‌تر رفتار کند، گفت: کمتر زمانی در روند نتیجه‌گیری نفت آبادان شاهد ثبات بوده‌ایم زیرا همیشه مشکلات مالی بر تیم غلبه می‌کند و تیم نمی‌تواند با آرامش کار کند. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رسیدن تیم […]


کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که امیدوارم وزارت نفت در قبال تیم نفت مهربانانه‌تر رفتار کند، گفت: کمتر زمانی در روند نتیجه‌گیری نفت آبادان شاهد ثبات بوده‌ایم زیرا همیشه مشکلات مالی بر تیم غلبه می‌کند و تیم نمی‌تواند با آرامش کار کند.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رسیدن تیم نفت آبادان به پیروزی پس از ۱۳ هفته بدون برد در لیگ بیستم، اظهار کرد: ‌به  نظر من توقف لیگ برتر خیلی به سود صنعت نفت شد و با برگزاری یک اردوی بسیار خوب در تهران توانستند خود را جمع و جور کنند و روحیه از دست رفته نیز به این تیم برگشت.
وی ادامه داد: در بازی شب گذشته شاهد رویکرد جدید پورموسوی هم بودیم و او استفاده بیشتر از جوانان را در دستور کار خود قرار داده بود. البته با توجه به مصدومیت بازیکنان نفت از نوع رباط صلیبی که در نفت آبادان ایپدمی شده است، پورموسوی مجبور به این کار شده بود. در مجموع تیم آبادان در بازی با ساپیا، یک روحیه بسیار خوب داشت و توانست بازی را ببرد که امیدوارم این نتیجه‌گیری تداوم داشته باشد.
بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که خطر سقوط تیم صنعت نفت را تهدید نمی‌کند، عنوان کرد:‌ به هر حال تیم‌هایی که نه برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند و نه خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند، بسیار بی‌انگیزه می‌شوند و مربی باید بسیار تلاش کند تا روحیه را در تیم خود حفظ کند و از این بابت نیز آقای پورموسوی کار سختی دارد و باید مراقب این موضوع باشد.
وی گفت: بازیکنی مثل ریکانی و بیت‌سعید که در نیم‌فصل اول با فراغ بال بازی می‌کردند، اکنون به خاطر استرس، فرم همیشگی‌شان را از دست داده‌اند و باید روحیه به این تیم برگردد. باید از نفت در این مقطع مراقبت شود و هواداران نیز باید صبور باشند تا مزد صبر و حمایت خود را بگیرند و نفت با یک رتبه آبرومند لیگ را به پایان برساند.
ممبینی بیان کرد: یکسری هجمه‌ها در هفته‌هایی که تیم نتیجه نمی‌گرفت، به صنعت نفت وارد شد که همین نیز روحیه تیم را تحت تاثیر قرار دارد. امیدوارم هواداران به تیم زمان دهند زیرا نفت آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی و نگرفتن بازیکنان مورد نیاز متضرر شد، ضمن این‌که آقای پورموسوی هم در حال کار کردن است و باید به او کمک شود.
وی گفت: کمتر زمانی در روند نتیجه‌گیری نفت آبادان شاهد ثبات بوده‌ایم زیرا همیشه مشکلات مالی بر تیم غلبه می‌کند و تیم نمی‌تواند با آرامش کار کند. تیمی که در نیم‌فصل اول، جزو سه چهار تیم اول جدول است، مطمئنا برای ادامه کار نیاز به جذب چند بازیکن خوب و تقویت شدن دارد که نفت در این امر نتوانست گام بردارد و تمام بازیکنان آن مشکل و دغدغه مالی داشتند. حل این مشکلات در دست آقای عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه هم نیست زیرا او بسیار تلاش می‌کند و این‌ها مربوط به سیاست‌های کلان وزارت نفت است که امیدوارم وزارت نفت در قبال تیم صنعت نفت مهربانانه‌تر رفتار کند.
انتهای پیام