استشمام عطر دلنشین رضوی در فضای منطقه ۲ شهرداری اهواز
 
  استشمام عطر دلنشین رضوی در فضای منطقه ۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی حامیان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)در جمع نیروهای بسیجی منطقه ۲شهرداری اهواز در پارک جزیره خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، صبح امروز بعد از ساعت ها انتظار مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت با […]

عصر خوزستان:


مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی حامیان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)در جمع نیروهای بسیجی منطقه ۲شهرداری اهواز در پارک جزیره خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، صبح امروز بعد از ساعت ها انتظار مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت با شور و شعف از خادمان حرم مطهر استقبال کردند.

در ادامه کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (ع) مشتاقان دلداده، را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی ها دعوت کردند.

خادمان حرم مطهر به همراه مدیر منطقه دو و جمعی از بسیجیان منطقه در حالی که نوای رضا رضا سر می دادند با اهدای گل به خادمان حرم مطهر از آنان به نحو شایسته استقبال کردند.

گفتنی است؛ در این آئین که به همت سازمان بسیج شهرداری مرکزومیزبانی بسیج منطقه دو برگزار گردید، حردانی مدیر منطقه،آقای حاتمی مسئول سازمان بسیج شهرداری اهواز،سردارسیدالشهداءفرمانده قرارگاه کربلاوتعدادی مسئولین شهرداری وجمعی از محبین و پرسنل منطقه حضـور داشتند.

در خاتمه جهت تجدید میثاق با شهدای گمنام غواص در پارک جزیره با غبار روبی و گل افشانی مزار آنان یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.