معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن در خوزستان خبر داد و گفت: همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. محمد حسین پناهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه […]


معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن در خوزستان خبر داد و گفت: همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

محمد حسین پناهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در خوزستان آغاز شده است و مردم می‌توانند با مطالعه جزئیات و شرایط اعلام‌شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
وی افزود: تمام مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در خوزستان می‌توانند به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در کلانشهر اهواز ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.
پناهی ادامه داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.
وی با اشاره به دیگر شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات عنوان کرد: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت‌شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند. همچنین تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در صورتی که متقاضی دریافت این تسهیلات تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی، نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامن‌ها اقدام نکند، نسبت به رد درخواست وی اقدام خواهد شد.
انتهای پیام