ساخت المان مدافعان سلامت توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز آغازشد
 
  ساخت المان مدافعان سلامت توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز آغازشد

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز:نادر بیت سیاح مدیرعامل سازمان زیباسازی از ساخت المانی به ارتفاع تقربی ۵ متر با مقیاس شهری به مضمون مدافعان سلامت خبر داد.  بیت سیاح اظهار داشت: این اقدام  به پاس قدردانی ازشهدای مدافع سلامت و کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز:نادر بیت سیاح مدیرعامل سازمان زیباسازی از ساخت المانی به ارتفاع تقربی ۵ متر با مقیاس شهری به مضمون مدافعان سلامت خبر داد.

 بیت سیاح اظهار داشت: این اقدام  به پاس قدردانی ازشهدای مدافع سلامت و کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با بیماری منحوس کرونا هستند صورت گرفته.طرح المان مدافعان سلامت در ستاد مقابله باکرونا استان خوزستان به تصویب رسید این المان بعد از ساخت و تکمیل در یکی از نقاط شهری اهواز منتقل و درآنجانصب خواهدشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی درپایان تاکید کرد: از شهروندان اهوازی انتظار داریم در راستای حفظ جان خود و نتیجه‌بخشی تلاش شبانه روزی کادر درمان حتماً در ترددهای شهری از ماسک استفاده کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان را در مهار ویروس کرونا یاری نمایند.

نویسنده خبر: روابط عمومی. زیباسازی