رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به ثبت‌نام ۴۵۹ دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت، گفت: پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت به منظور افزایش مهارت دانش‌آموزان استثنایی در حوزه‌های مختلف در شبکه شاد فعالیت می‌کنند. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۲ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در استان خوزستان برای دانش‌آموزان استثنایی فعال […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به ثبت‌نام ۴۵۹ دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت، گفت: پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت به منظور افزایش مهارت دانش‌آموزان استثنایی در حوزه‌های مختلف در شبکه شاد فعالیت می‌کنند.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۲ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در استان خوزستان برای دانش‌آموزان استثنایی فعال شده‌اند که در شهرهای اهواز، دزفول، خرمشهر، آبادان و بهبهان هستند. البته با توجه به شیوع کرونا این پایگاه‌ها فعالیت خود را به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد انجام می‌دهند.
وی افزود: پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت به منظور افزایش مهارت دانش‌آموزان استثنایی در حوزه‌های ادبی، هنری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، نمایشی، آوایی و تجسمی در شبکه شاد فعالیت می‌کنند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: فعالیت این پایگاه‌ها از ۱۵ تیر آغاز شده است و تا اواخر مرداد ادامه خواهد داشت. ۴۵۹ نفر سهمیه دانش‌آموزان ما است که در این پایگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند. 
انتهای پیام