معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در سه روز ۶، ۷ و ۸ مرداد میزبان ۶ هزار و ۶۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد است. علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در سه روز ۶، ۷ و ۸ مرداد از روز چهارشنبه تا روز […]


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در سه روز ۶، ۷ و ۸ مرداد میزبان ۶ هزار و ۶۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد است.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در سه روز ۶، ۷ و ۸ مرداد از روز چهارشنبه تا روز جمعه در نوبت صبح میزبان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد است. مجموع تعداد داوطلبان شرکت‌کننده کنکور ارشد در دانشگاه ۶ هزار و ۶۵ نفر است.
وی افزود: از کل داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون در دانشگاه ما، ۳ هزار و ۱۸۳ نفر مرد و ۲ هزار و ۸۸۲ نفر زن هستند. تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون در روز اول، هفت حوزه و روز دوم و سوم هر کدام هشت حوزه است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شده است، گفت: مکاتبات لازم را با استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شرکت برق انجام داده‌ایم. همچنین با توجه به گرم بودن هوا و امکان قطعی برق، هماهنگی‌های لازم با سازمان آب و برق انجام شده تا قطعی نداشته باشیم و همه سیستم‌های خنک‌کننده دانشگاه بررسی شده‌اند.
جلیلی‌فر در پایان عنوان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود که حتماً از ماسک استفاده و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند، زیرا بخش امانات وجود ندارد.
انتهای پیام