عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- عملیات ساخت ۲مدرسه در روستاهای کریشان ۳ و ام الطمیر شهرستان اهواز آغاز شد. به گزارش ایرنا معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان سه شنبه در آیین کلنگ زنی این ۲ مدرسه بیان کرد:  ساخت این ۲ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه […]

عصر خوزستان:

ساخت ۲مدرسه در روستاهای کم برخوردار اهواز آغاز شد

اهواز-ایرنا- عملیات ساخت ۲مدرسه در روستاهای کریشان ۳ و ام الطمیر شهرستان اهواز آغاز شد.

به گزارش ایرنا معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان سه شنبه در آیین کلنگ زنی این ۲ مدرسه بیان کرد:  ساخت این ۲ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه ساز آغاز شده است.

سید محمود میر گفت : امروز در راستای محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار استان عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای آموزشی ۷۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال با همت خیر نیک اندیش “بهمن حلوایی” در روستای ام الطمیر اهواز آغاز شد. 

وی افزود : همچنین یک مدرسه سه کلاسه با زیربنای آموزشی ۱۴۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت شرکت “انتشارات ایده نو” در روستای کریشان ۳ کلنگ زنی شد که سهم خیر در ساخت این مدرسه سه میلیارد ریال می باشد. 

از ابتدای امسال تا کنون خیران مدرسه ساز خوزستان با مشارکت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ساخت مدرسه رتبه نخست کشور را کسب کرده اند که طبق اعلام رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان امسال خیران استان در نظر دارند که تا سه هزار میلیارد ریال در ساخت مدرسه کمک کنند.

پارسال نیز خیران خوزستان با مشارکت ۲ هزار میلیارد ریال در ساخت مدرسه رتبه دوم کشور را کسب کرده بودند.

منبع: ایرنا