عملیات خاکبرداری و پاکسازی بلوار هجرت
 
  عملیات خاکبرداری و پاکسازی بلوار هجرت

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ از عملیات پاکسازی و خاکبرداری قطعات فضای سبز بلوار هجرت خبر داد.    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ،‌ محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه جمع آوری نخاله ها به صورت روزانه انجام می شود افزود: جمع آوری نخاله ها هم براساس بازدیدهای صورت گرفته و […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ از عملیات پاکسازی و خاکبرداری قطعات فضای سبز بلوار هجرت خبر داد.

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ،‌ محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه جمع آوری نخاله ها به صورت روزانه انجام می شود افزود: جمع آوری نخاله ها هم براساس بازدیدهای صورت گرفته و هم براساس تقاضای شهروندان انجام و در زمین های باتلاقی و یا زمین هایی که تسطیح آن ضرورت دارد تخلیه می شود.

قنواتی تصریح کرد: در این راستا عوامل ناحیه یک خدمات شهری این منطقه ضمن تسطیح اراضی مذکور ، نسبت به پاکسازی، نخاله برداری و خاکبرداری زمین های خالی و رها شده اقدام می کنند .
مدیر منطقه ۸ همکاری هر چه بیشتر شهروندان در راستای پاکسازی این منطقه از نخاله ها را خواستار شد و گفت: از شهروندان انتظار می رود در اجرای این طرح با شهرداری مشارکت کرده و پس از پاکسازی زمین های سطح منطقه از وجود نخاله، مجددا در آن مکان هانخاله های ساختمانی خود را تخلیه نکنند.