مدیرکل دامپزشکی خوزستان از مبارزه و رصد بیماری دام‌ها در مناطق درگیر تنش آبی خبر داد. دکتر مصطفی کنارکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید از طرح‌های عملیاتی دامپزشکی در مناطق درگیر تنش آبی در حمیدیه، اظهار کرد: این اقدامات در راستای دستورالعمل‌های مبارزه و رصد بیماری‌ها در مناطق درگیر تنش آبی انجام […]


مدیرکل دامپزشکی خوزستان از مبارزه و رصد بیماری دام‌ها در مناطق درگیر تنش آبی خبر داد.

دکتر مصطفی کنارکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید از طرح‌های عملیاتی دامپزشکی در مناطق درگیر تنش آبی در حمیدیه، اظهار کرد: این اقدامات در راستای دستورالعمل‌های مبارزه و رصد بیماری‌ها در مناطق درگیر تنش آبی انجام شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس بازدیدها تاکنون تلفاتی از دام‌ها بر اثر تنش آبی در این منطقه مشاهده نشده است، افزود: دامپزشکی خوزستان در حال اجرای چندین طرح به صورت رایگان در سطح روستاهای مناطق درگیر شدید تنش آبی است.
مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان کرد: واکسیناسیون رایگان دام‌های سبک و سنگین، سمپاشی اماکن نگهداری دام‌ها و بدن آن‌ها علیه انگل‌های خارجی، توزیع نهاده و مکمل‌های مصرفی دامی و ایجاد استخرهایی برای نگهداری گاومیش‌های موجود در سطح این روستاها که شدیدا درگیر تنش آبی هستند، از جمله طرح‌های در حال اجرای این اداره‌کل است.
کنارکوهی گفت: این اقدامات در هر زمانی در قالب اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی روستاهای دورافتاده و محروم انجام می‌شود.
انتهای پیام