عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: امدادرسانی به ۱۱۱ خانوار روستایی و عشایری آسیب دیده از وقوع طوفان در شهرستان های ایذه و باغملک انجام گرفت. به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی  جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع طوفان شدید در شهرستان های ایذه و باغملک و گرفتار […]

عصر خوزستان:

امدادرسانی به ۱۱۱خانوار متاثر از طوفان در شهرستان های ایذه و باغملک

اهواز-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: امدادرسانی به ۱۱۱ خانوار روستایی و عشایری آسیب دیده از وقوع طوفان در شهرستان های ایذه و باغملک انجام گرفت.

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی  جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع طوفان شدید در شهرستان های ایذه و باغملک و گرفتار شدن تعدادی از خانوارهای روستایی و عشایری ساکن در این مناطق عملیات ارزیابی و سپس امدادرسانی به آسیب دیدگان صورت پذیرفت. 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ،افزود: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده، ۱۰۰خانوار ساکن در روستاهای بخش دهدز ، لنده ،روستاهای حاجی کمال جوسر ،سرکول و دربند ،مهلو، شکرآب، آب مهلو ، لوه دان ،لهبید، دشت بزرگ و کوچک و سی مر که از توابع شهرستان ایذه هستند و تعداد ۱۱ خانوار از عشایر منطقه سرتنگ مال از توابع شهرستان باغملک دچار آسیب شده اند.
 وی ادامه داد : با حضور تیم های امدادرسان جمعیت هلال‌احمر در این مناطق ،اقلام امدادی شامل چادر اسکان، مواد غذایی ، نایلون پوششی و اقلام بهداشتی در بین خانوارهای آسیب دیده توزیع شده است و امدادرسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

طوفان و گرئ خاک شب گذشته بخشهایی از شرق استان را در بر گرفت.

منبع: ایرنا