عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مسوول آتش نشانی شهرداری سماله گتوند گفت: ۲ نفر در رودخانه کارون در بخش عقیلی شهرستان گتوند غرق شدند. مسعود باغبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این ۲ نفر غرق شده اهل روستای سیدان بخش عقیلی گتوند بودند، افزود: یکی از این افراد حدود ۲۸ سال سن […]

عصر خوزستان:

۲ نفر در عقیلی گتوند غرق شدند

دزفول-ایرنا- مسوول آتش نشانی شهرداری سماله گتوند گفت: ۲ نفر در رودخانه کارون در بخش عقیلی شهرستان گتوند غرق شدند.

مسعود باغبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این ۲ نفر غرق شده اهل روستای سیدان بخش عقیلی گتوند بودند، افزود: یکی از این افراد حدود ۲۸ سال سن داشت که دیروز ظهر در حین شنا در رودخانه غرق شد.

وی ادامه داد: نفر دوم با حدود ۲۲ سال سن که برای جست و جوی پیکر فرد دیگر به رودخانه رفته بود نیز صبح امروز غرق شد که جسد وی دقایقی پیش پیدا شد.

مسوول آتش نشانی شهرداری سماله گتوند گفت: عملیات جست و جو برای کشف جسد فرد ۲۸ ساله در رودخانه کارون با حضور برخی از دستگاه‌های مدیریت بحران و شهروندان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان از کمبود امکانات امداد و نجات از جمله ایستگاه غریق نجات، قایق و غواص رنج می‌برد؛ کمبود امکانات هنگام امدادرسانی در شرایط بحرانی مشکل ساز می‌شود.

منبع: ایرنا