عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و آبداران آبفای روستایی خوزستان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از خرداد پارسال شرکت آبفای روستایی و شهری ادغام شدند و این […]

عصر خوزستان:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارکنان آبفای روستایی خوزستان

اهواز-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و آبداران آبفای روستایی خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از خرداد پارسال شرکت آبفای روستایی و شهری ادغام شدند و این یکپارچگی باعث شد تا در پرداخت حقوق این نیروها دچار مشکل شویم.

وی گفت: تا پیش از این ادغام، حقوق کارکنان آبفا روستایی از محل طرح‌های عمرانی پرداخت می‌شد و پس از ادغام، حقوق این افراد از این محل قطع شد.

وی با بیان اینکه درآمدهای شرکت آب و فاضلاب با هزینه‌های آن همخوانی ندارد ادامه داد:یکهزار و ۹۰۰ نفر نیروی آبفای روستایی با شهری ادغام شدند که در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات حقوق و مزایا طلب دارند.

وی گفت: علاوه بر تخصیص اعتبار از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اداره کل دارایی و امور مالیاتی خوزستان نیز ۱۳ میلیارد ریال به آبفای استان برای پرداخت حقوق به آبداران پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان افزود: این مبلغ در اختیار آبفای شهرستان‌ها قرار گرفته تا بخشی از حقوق کارکنان روستایی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه اگر ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شود حقوق تمام کارکنان پرداخت خواهد شد ادامه داد: تا آن زمان تلاش داریم تا از محل فروش مزایده‌های شرکت حقوق بخشی از این نیروها پرداخت شود.

آبداران و کارکنان شرکت آبفا روستایی خوزستان از پارسال پس از ادغام شرکت آبفای روستایی و شهری در دریافت حقوق با مشکل روبه رو هستند و بارها نسبت به این موضوع تجمع و اعتراض داشتند.

منبع: ایرنا