مربی آلومینیوم اراک می‌گوید بی‌انگیزگی باعث افت این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر شد. به گزارش ایسنا، محمد خرم‌گاه، مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: باید به بازیکنان‌مان خسته نباشید و خداقوت بگوییم. آن‌ها به خصوص امروز بازی خوبی انجام دادند […]


مربی آلومینیوم اراک می‌گوید بی‌انگیزگی باعث افت این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر شد.

به گزارش ایسنا، محمد خرم‌گاه، مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: باید به بازیکنان‌مان خسته نباشید و خداقوت بگوییم. آن‌ها به خصوص امروز بازی خوبی انجام دادند و متاسفانه از سه موقعیت ۱۰۰ درصد گل‌مان استفاده نکردیم. ما از سه، چهار بازی قبل ۸ بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم ولی با تمام این اوصاف همان‌طور که دیدید بازی خوبی انجام دادیم. نفت از تک موقعیتش استفاده کرد. تنها چیزی که ما را در این مدت اذیت کرد، بازی‌هایی بود که داوران به ما سخت گرفتند و پنالتی‌های ما را نگرفتند و به حریف پنالتی دادند. این باعث شد که بازیکنان ما از نظر روحی و روانی افت کنند و تلاش کردیم که آن‌ها را از این نظر بالا بیاوریم. ما امروز چند بازیکن جدید داشتیم که سه، چهار نفرشان نوید روزهای خوبی را به ما می‌دهند.
او با انتقاد از کمیته انضباطی گفت: شرایط کمیته انضباطی نمی‌دانم چطور است که سرمربی ما که از فساد صحبت کرده را چهار جلسه محروم کردند ولی در موارد دیگر که گزارش شده به داور توهین شده به تذکر کتبی بسنده می‌کنند. با تمامی این حرف‌ها باید به داور امروز تبریک بگویم که روز خوبی داشت. به آقای فغانی تبریک می‌گویم.
مربی آلومینیوم با انتقاد از قراردادهای باشگاه با بازیکنان بیان کرد: مهم‌ترین مساله‌ای که در هفت، هشت بازی گذشته اذیت‌مان کرد و نتوانستیم راجع‌ به آن تا امروز صحبت کنیم این است که چرا هم با بازیکن ۲۰ ساله و هم با بازیکن ۳۵ ساله قرارداد یک ساله بسته شده است. ما از چهار بازی گذشته شرایطی داشتیم که بعضی از بازیکنان به فکر سال آینده‌شان بودند و باعث شد که آن‌ها تمرکز کافی نداشته باشند.
خرمگاه در پایان گفت: در آخر از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم. متاسفانه پس از اتفاق خوبی که برای تیم ما افتاد، بی‌انگیزگی تیم ما را در بر گرفت.
انتهای پیام