مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه انتخاب رشته ویژه کنکوری‌ها در سراسر استان خبر داد. کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا‏، با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته در سطح استان، اظهار کرد: در استان خوزستان ۲۴ پایگاه انتخاب رشته ویژه کنکوری‌ها وجود دارد که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. وی […]


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه انتخاب رشته ویژه کنکوری‌ها در سراسر استان خبر داد.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا‏، با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته در سطح استان، اظهار کرد: در استان خوزستان ۲۴ پایگاه انتخاب رشته ویژه کنکوری‌ها وجود دارد که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی افزود: مناطق آموزشی استان را به سه بخش برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار تقسیم کرده‌ایم که بر این اساس هزینه انتخاب رشته در مناطق برخوردار ۳۵۰ هزار تومان، مناطق نیمه برخوردار ۲۵۰ هزار تومان و مناطق کم برخوردار ۱۵۰ هزار تومان است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به استفاده از مشاوران خبره، گفت: در پایگاه‌های انتخاب رشته ویژه دانش‌آموزان کنکوری، از مشاوران خبره، با تجربه و برتر استانی استفاده می‌شود.
مودت در پایان یادآور شد: پایگاه‌های کنکور در هر کدام از شهرستان‌های باوی، بهبهان، دزفول، امیدیه، اندیمشک، ایذه، آبادان، بندر امام خمینی، باغملک، لالی، هویزه، حمیدیه، دشت آزادگان، رامهرمز، شوشتر، صیدون، گتوند، هفتکل و هندیجان یک مرکز و در شهر اهواز سه مرکز است.
انتهای پیام