عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال امسال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سطح ملی شهرستان آبادان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا سید زین العابدین موسوی روزیکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی آبادان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی آبادان بیان کرد و […]

عصر خوزستان:

هشت هزار و۲۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های نیمه تمام آبادان اختصاص یافت

آبادان – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال امسال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سطح ملی شهرستان آبادان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا سید زین العابدین موسوی روزیکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی آبادان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی آبادان بیان کرد و افزود: این میزان اعتبار با پیگیری‌ نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته است.

وی همچنین گفت:امسال ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی آبادان اختصاص یافته که نسبت به پارسال که ۳۷۰ میلیارد ریال بود افزایش قابل توجهی دارد.

وی بیان کرد:این میزان اعتبار در ۱۸ فصل و در قالب ۲۳ برنامه، ۲۷ دستگاه اجرایی و ۸۱ پروژه از محل اعتبارات تملک و دارایی و متوازن اختصاص یافته و امید است دستگاه‌های اجرایی بتوانند این اعتبار را جذب کنند.

موسوی ادامه داد: انتظار داریم که هر سه نماینده آبادان د ر مجلس شورای اسلامی امسال بتوانند اعتبارات بهتری را از طریق ملی جذب کنند تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام آبادان را تکمیل کنیم.

نماینده سازمان برنامه و بودجه خوزستان و دبیر شورای برنامه ریزی آبادان نیز در این نشست گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۰ به تفکیک فصل، برنامه و پروژه‌های تکمیلی شهرستان آبادان تقسیم و این اعتبارات نسبت به پارسال افزایش چشمگیری نشان می‌دهد و در بحث محرومیت زدایی و اعتبارات متوازن نیز همین رشد چشمگیر را شاهد هستیم.

علیرضا خیاط‌زاده افزود: این اعتبارات بین ۳۸ دستگاه متولی در آبادان که عهده‌دار پروژه‌های تکمیلی هستند توزیع خواهد شد.

منبع: ایرنا