عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در آبادان با ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات کرونایی بهره مند شدند. علی رضایی‌شکیب دوشنبه ، با اشاره به تعطیلی برخی از رشته‌های ورزشی رزمی، استخرهای سرپوشیده، سالن های بدنسازی و پربرخورد از زمان شیوع کرونا تاکنون افزود: […]

عصر خوزستان:

پرداخت تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی آبادان

آبادان – ایرنا – رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در آبادان با ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات کرونایی بهره مند شدند.

علی رضایی‌شکیب دوشنبه ، با اشاره به تعطیلی برخی از رشته‌های ورزشی رزمی، استخرهای سرپوشیده، سالن های بدنسازی و پربرخورد از زمان شیوع کرونا تاکنون افزود: این باشگاه‌ها وام‌هایی بین ۱۵۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال و بر اساس مساحت و نوع فعالیت دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در آبادان ۱۳۲ فضای ورزشی خصوصی و دولتی وجود دارد که از این تعداد ۲۸ مکان متعلق به اداره ورزش و جوانان آبادان است.

رضایی شکیب بیان کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان آبادان به تمام سالن ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تذکر کتبی داده شد تا فعالیت خود را تا اطلاع بعدی متوقف کنند.

وی افزود: از امروز هر باشگاه ورزشی که بر خلاف مصوبه ستاد کرونا شهرستان آبادان فعالیت داشته باشند پلمب شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رضایی شکیب به مردم و ورزشکاران توصیه کرد برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به کرونا از حضور در مکان‌های عمومی پرهیز کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بازرسی روزانه از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان همچنان ادامه دارد و با باشگاه ها و سالن های ورزشی متخلف برخورد می‌شود.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

آبادان دارای ۱۸ هزار ورزشکار است که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا