عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: این مجمع در یک ماه گذشته در ساخت ۱۸۶ کلاس درس در قالب ۴۳ پروژه در خوزستان مشارکت و همکاری داشته است. به گزارش ایرنا زیبا صالحپور روز جمعه در نشست با خیران مدرسه ساز خوزستان در محل اداره کل نوسازی،توسعه و […]

عصر خوزستان:

مشارکت خیران مدرسه ساز خوزستان در ساخت ۱۸۶ کلاس درس

اهواز – ایرنا – رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: این مجمع در یک ماه گذشته در ساخت ۱۸۶ کلاس درس در قالب ۴۳ پروژه در خوزستان مشارکت و همکاری داشته است.

به گزارش ایرنا زیبا صالحپور روز جمعه در نشست با خیران مدرسه ساز خوزستان در محل اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان بیان کرد: از این تعداد پروژه تفاهمنامه ساخت ۴۴ کلاس درس با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی گفت: در یک ماه گذشته ۹۹ کلاس درس در قالب ۲۳ پروژه آموزشی در خوزستان با مشارکت خیران ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

صالحپور ادامه داد: همچنین در این مدت با کمک خیران و نیکوکاران خوزستان عملیات اجرایی ساخت ۴۳ کلاس درس در قالب هشت پروژه در استان آغاز شده است.

رییس مجمع خیرین خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۵۰ خیر خوزستانی در امر مدرسه سازی در استان فعال هستند افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان قرار است امسال سه هزار میلیارد ریال در امر مدرسه سازی استان کمک کنند که از این لحاظ در صدر مشارکت خیران در کشور قرار می‌گیرند.

وی گفت: پارسال خیران مدرسه ساز خوزستان با کمک ۲ هزار میلیارد ریالی در رتبه دوم مشارکت خیران مدرسه ساز کشور قرار گرفتند.

وی ادامه داد:این مجمع از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کمک کرده که تا  به حال در رتبه نخست کشور قرار دارند و تلاش داریم تا این مسیر را با همین قدرت ادامه دهیم.

خوزستان در ۲ سال گذشته با ساخت ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس جایگاه نخست مدرسه سازی را در کشور دارد.

منبع: ایرنا