فرمانده انتظامی خوزستان از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم خبر داد و گفت: ماموران پلیس این افتخار را دارند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار مردم و همراه آنان باشند. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم در دو سال گذشته به لحاظ شیوع و […]


فرمانده انتظامی خوزستان از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم خبر داد و گفت: ماموران پلیس این افتخار را دارند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار مردم و همراه آنان باشند.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم در دو سال گذشته به لحاظ شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا، متفاوت از سال‌های قبل بوده اما عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی مراسم‌های دهه محرم را با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: همکاران ما این افتخار را دارند که با برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی صورت گرفته، در کنار مردم و همراه آنان ضمن شرکت در مراسم‌های عزاداری، در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان عزیز تلاش کنند.
فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان و عزاداران حضرت آقا ابا عبدلله الحسین(ع) خواست که با فرزندان خود در مجموعه پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام