عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان، با قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، در خیابان‌های اهواز به جشن و شادی پرداختند. به گزارش ایرنا، این افراد یکشنبه شب پس از پیروزی تیم فوتبال فولاد مقابل استقلال تهران در فینال رقابت‌های جام حذفی و صعود آن به لیگ قهرمانان آسیا، با به […]

عصر خوزستان:

هواداران تیم فولاد خوزستان در اهواز به شادی پرداختند

اهواز – ایرنا – جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان، با قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، در خیابان‌های اهواز به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا، این افراد یکشنبه شب پس از پیروزی تیم فوتبال فولاد مقابل استقلال تهران در فینال رقابت‌های جام حذفی و صعود آن به لیگ قهرمانان آسیا، با به راه انداختن کارناوال شادی، خوشحالی خود را از این برد اعلام کردند.

تعدادی از مردم اهواز به ویژه جوانان و نوجوانان در مناطق بلوار ساحلی، کیانپارس، زیتون، میدان مولوی،کمپلو، لشکرآباد، پاداد و … در حالی که پرچم تیم فولاد را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، شادی خود را نشان دادند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی چهار بر ۲ مقابل استقلال در ضربات پنالتی به نخستین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی دست یافت.

سرخپوشان اهوازی در لیگ برتر عنوان پنجم را از آن خود کردند.

تیم فولاد خوزستان ۲ بار قهرمان لیگ برتر فوتبال شده است.

منبع: ایرنا