عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تمام مکان‌های ورزشی شهرستان دزفول برای استفاده در طرح ملی واکسیناسیون آماده‌اند. خادمعلی تهذیبی روز شنبه به رسانه‌های دزفول افزود: حال که کرونا، کره خاکی را در نوردیده و آسیب‌های بسیار زیاد منتج از این بیماری و مرگ و میرهای ناشی از آن به آسانی بنیان […]

عصر خوزستان:

اماکن ورزشی دزفول برای واکسیناسیون کرونا آماده‌اند

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تمام مکان‌های ورزشی شهرستان دزفول برای استفاده در طرح ملی واکسیناسیون آماده‌اند.

خادمعلی تهذیبی روز شنبه به رسانه‌های دزفول افزود: حال که کرونا، کره خاکی را در نوردیده و آسیب‌های بسیار زیاد منتج از این بیماری و مرگ و میرهای ناشی از آن به آسانی بنیان خانواده‌ها را از هم می‌پاشد، اداره ورزش و جوانان دزفول بر خود واجب می‌داند شانه به شانه مدافعان سلامت، گامی هر چند کوچک در راستای ایمن سازی دزفول بردارد.

وی گفت: طی نامه‌ای به فرماندار ویژه دزفول، آمادگی کامل خود را برای تخصیص موقت اماکن ورزشی در روستاها، شهرهای اقماری و شهر دزفول به امر ملی واکسیناسیون اعلام کردیم.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول افزود: ورزشکاران و جوانان تحصیل کرده و توانمند نیز در قالب نیروی داوطلب به این موضوع مهم اختصاص می‌یابند.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد. در حال حاضر چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون، گروه‌های شغلی و سنی اعلام شده را در برابر کرونا واکسینه می‌کنند و قرار است ۲ مرکز دیگر نیز به این کار اختصاص یابد. 

منبع: ایرنا