معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه روند بستری بیماران همچنان افزایشی است، گفت: در صورتی که شرایط به گونه‌ای شود که در تامین اکسیژن یا موارد دیگر دچار مشکل شویم، فاجعه رخ می‌دهد. دکتر نوذر کلانترفرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در شوشتر اظهار کرد: […]


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه روند بستری بیماران همچنان افزایشی است، گفت: در صورتی که شرایط به گونه‌ای شود که در تامین اکسیژن یا موارد دیگر دچار مشکل شویم، فاجعه رخ می‌دهد.

دکتر نوذر کلانترفرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در شوشتر اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان خاتم‌الانبیای شوشتر تکمیل شده است و به بیمارستان تامین اجتماعی اعلام کرده‌ایم که در حالت آماده‌باش قرار بگیرد تا در صورت نیاز، بیماران جدید در این بیمارستان بستری شوند.
وی افزود: در حال حاضر روزانه ۳۰۰ بیمار نیز در کلینیک تزریق رمدسیویر به صورت سرپایی خدمات دریافت می‌کنند.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در این پیک، بیماران سریع‌تر بدحال می‌شوند و مدت زمان بستری بیماران نیز بیشتر شده است.
وی با اشاره به افزایش ابتلای جوانان به کرونا بیان کرد: در این پیک، سه زن باردار مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان بستری شدند که پس از زایمان آن‌ها، دو نوزاد نیز درگیر شده بودند.
کلانترفرد افزود: روند بستری بیماران همچنان افزایشی است و در حال ظرفیت‌سازی جدید در بیمارستان هستیم اما ظرفیت محدود است و مردم باید مراقبت کنند.
وی تصریح کرد: در صورتی که شرایط به گونه‌ای شود که در تامین اکسیژن یا موارد دیگر دچار مشکل شویم، فاجعه رخ می‌دهد.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: از سوی دیگر، با وجود واکسیناسیون کادر درمان شاهد ابتلای مجدد آن‌ها به کرونا هستیم و دچار کمبود نیروی انسانی نیز شده‌ایم.
انتهای پیام