مدیرکل هواشناسی خوزستان از استقرار جریانات جنوبی و مرطوب و وقوع شرجی در سطح استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اواسط امروز به تناوب شاهد جریانات جنوبی و مرطوب در مناطق ساحلی شرقی خواهیم بود که این وضعیت از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده با استقرار کامل جریانات […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از استقرار جریانات جنوبی و مرطوب و وقوع شرجی در سطح استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اواسط امروز به تناوب شاهد جریانات جنوبی و مرطوب در مناطق ساحلی شرقی خواهیم بود که این وضعیت از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده با استقرار کامل جریانات جنوبی و مرطوب به مناطق بیشتری از استان شامل مناطق ساحلی، جنوبی و مرکزی گسترش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: تا پایان هفته تغییرات محسوسی در دما وجود نخواهد داشت. امروز وزش بادها در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی، جنوبی، جنوب غربی و بعضا مرکزی متوسط تا شدید خواهد بود و  شمال خلیج فارس تا اوایل روز سه‌شنبه مواج خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش و دزفول با ۴۷.۷ و ایذه با ۲۱.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند.  در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۵.۴ و ۳۰.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
انتهای پیام