معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش درمان این منطقه گفت: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطر بالاتر می‌رود. دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مستمر موارد ابتلا به کرونا در […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش درمان این منطقه گفت: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطر بالاتر می‌رود.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مستمر موارد ابتلا به کرونا در دزفول اظهار کرد: وضعیت بیماری در دزفول نیز مانند دیگر نقاط کشور بحرانی است.
وی با اشاره به بستری بیش از ۲۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول، افزود: ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان تکمیل شده است و ظرفیت جدید ایجاد کرده‌ایم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: معمولا دو هفته پس از افزایش موارد بیماری، تعداد بستری و دو هفته بعد تعداد بیماران بدحال و دو هفته بعد نیز میزان مرگ و میر افزایش می‌یابد که اکنون آمار بیماران بدحال افزایش یافته است.
وی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در بخش درمان این منطقه بیان کرد: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطر بالاتر می‌رود.
انتهای پیام