عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: باتوجه به دریافت چندین بخشنامه مبنی بر خودداری از بکارگیری افراد بازنشسته به عنوان رییس هیات‌های ورزشی، روسای بازنشسته با افراد جوان جایگزین می‌شوند. خادمعلی تهذیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در […]

عصر خوزستان:

روسای بازنشسته هیات‌های ورزشی دزفول جایگزین می‌شوند

دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: باتوجه به دریافت چندین بخشنامه مبنی بر خودداری از بکارگیری افراد بازنشسته به عنوان رییس هیات‌های ورزشی، روسای بازنشسته با افراد جوان جایگزین می‌شوند.

خادمعلی تهذیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در نامه ای منظم به نامه دیوان محسابات استان مبنی بر برکناری روسای بازنشسته در هیات‌های شهرستان، روسای بازشسته هیات‌های ورزشی دزفول را با ذکر نام مشخص کرده است. 

 وی افزود: علاوه بر معرفی این افراد دستور معرفی فرد جدید نیزصادر شده که اجرا نکردن دستور دیوان محاسبات منجر به معرفی فرد به دادسرای دیوان محاسبات خواهد شد و راسا در این زمینه رای صادر خواهند کرد. 

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه ۶ نفر از روسای هیات‌های ورزشی بازنشسته هستند، بیان کرد: پس از ابلاغ این بخش‌نامه‌ها از رئیس هیات‌های کشتی، نابینایان، تنیس خاکی، سوارکاری، فوتبال و همگانی قدردانی شده و نفرات جدید جایگذین خواهند شد.

وی تاکید کرد: اساس‌نامه‌های داخلی فدراسیون‌ها برای ما ملاک عمل نیستند چراکه ما از اداره کل و وزارت متبوع دستور می‌گیریم در نتیجه استمرار فعالیت بازنشسته‌ها در هیات‌هابا قانون مغایرت جدی دارد و صدور و امضای چک، تخلف مالی محرز برای رییس بازنشسته هیات مربوطه است.

منبع: ایرنا